Hvilken farve har ‘content’?

Posted 18. april 2018 af Ole Bertelsen

Visuals, design, de rigtige ord, konceptet der holder, indholdet der opfylder ønsker, løfter der holdes, behov der vækkes, opleves og opfyldes. 

Buzzword: Content. Det er et rigtig godt ord. Det er bestemt ikke nyt. Uden ‘content’ – ingen kunder. Kunder ved en del om det, sælgere ved en hel del, kommunikatører mener at vide det meste. Content. Det har mere end én betydning, helt direkte: Indhold – tilfreds – volumen … og de hører sammen, for at give en kunde lyst til en plads i køen. Det præcise indhold skal alle tage sig af og tage til sig. Udbyder, deltager, tilskuer, køber… – fra morgensang over facing til rockkoncerter. Dine kunder og forbindelser vil have dig og dit, fordi du kan opfylde deres ønsker og forventninger – fordi de kan bruge dig og dit til noget. Fortæl dem om det du kan gøre for dem. Fx på sociale medier. 

  • Jeg vil gerne hjælpe dig med at give dit projekt/produkt et godt content…
  • Content er i høj grad også visuelt – det kan der arbejdes meget mere med…
  • Ring på 40 41 96 60 i dag, mail – eller kan du lide en kop kaffe – jeg gi’r..? Du skal jo ikke nødvendigvis købe noget. Du skal dog sætte lidt tid af, til lidt gratis inspiration. Vi kan brainstorme, tømme hovedet, finde forbindelser, kæde sammen, bruge og fjerne – der ér mange ting at lege med – på vejen til dine kunder. Måske får du brug for flere øjne, vinkler, idéer og ord. Content før content.