Spiller grafikken?

Posted 2. januar 2018 af Ole Bertelsen

Nogle ser rødt når de tænker på jordbær. Når det gælder den ‘ægte hyldevare’ eller de avancerede ‘hjerneprodukter’, er det vigtigt, at give budskabet den rigtige farve – form og visuelle udtryk.

Du kan appellere med farver, form og den rigtige volumen. Du kan give dine produkter opmærksomhed. Ring og få et stykke nodepapir med farver, billeder og budskaber til at begynde med – på telefon 40 41 96 60 😉

Kan man bruge det samme udtryk overalt? Instrumenter og kunstnere har ændret sig. ‘Musikken’ har udvikler sig og får flere farver – modtagerne forandrer sig – de bliver klogere, får mere rum og bliver modigere. Hvor, hvornår og hvordan vil du opleves, og hvad tror du dine kunder mener om dét?

  • Find melodien, en god koncertsal og sælg billetter.
  • Få din grafik til at spille, holde kunderne nysgerrige og lad dem genkende dig.
  • Husk rytmen – sæt tempoet op og ned – hold øje med resultaterne.

En klog plan starter med at gøre opmærksom på, at man er på markedet.